Nichaa


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Long time not see ya ;)

Hello readers. Aha, okay nisa perasan yg nisa ada readers tapi kenyataan takda pun yang nak blogwalking dkat blog hodoh nisa ni. *uhukz uhukz. Hm, kesiannya dekat saya. Ish, okay dah start perangai kebudak budakan. yay! lamanya nisa tak update entry dkat blog ni. entry yang lama pun nisa dah delete. cerita lama tak best ah baca, ehehehh. haritu, nisa rarely online sebab nisa stay dekat rumah nenek nisa, so dekat sana takda wifi. eh ada, cuma telefon rumah nenek nisa rosak. jadi wifi tu takleh main ah *sob sob. Hm, sebenarnya nisa rindu nak update entry dkat blog nisa ni. Itu pasal lah nisa tukar blogskin then update entry ni. baru bersemangat dgan blogskin baru. blogskin ni comel sangat auw ;) hehe, melting tengok. korang pun mesti melting jgak kan? jgn jelly sudah tgok blog nisa ni ;p *joke. ehm, nk cerita apa lagi eh. dah tak ingat :3 sebenarnya banyak cerita nak cerita ni, tapi malas la nak tapi panjang2. hee~ biasa lah nisa, memang pemalas^^' oh, nak cerita pasal asher aci. sape asher? eleh, buat buat tak kenal. si bam bam yang comel lagi hencem nisa la tu. jantung hati, buat hati, prince, sweetheart, semuanya lah. Okay, actually nisa dah banyak kali meet dia. dah masuk tujuh kali. Masa first time meet time sambut bday qila, 2/2. Ehem, yang lain semuanya tak ingat. ala maklum lah otak ni dah banyak fikir benda lain so tak teringat lah tarikh meet. banyak sangat.___. haha, ada sekali tu dia datang dkat kampung nisa, dekat manir. dia dari dungun naik bas dengan kawan dia, then sampai dekat stesen bas, dia terserempak dengan sepupu dia umur lebih kurang 19 mcm tu lah. dia naik kereta dgan sepupu dia. then sepupu dia hantar dkat kampung manir. masa tu dalam pukul 1stgah lebih jugak lah. nisa otw balik rumah nenek masa tu ada atas motor dengan nysa(kawan sekampung). ala masa tu pegi jenjalan dkat kampung sebelah sbb bosan -.- hihi, then balik rumah nenek siap2, lepas tu nysa hantar nisa kat masjid manir sbb asher tunggu nisa kat sana. masa nisa sampai tu, ohmygod macam jantung ni dh nak tercabut, memang berdebar gila2 ah. fuhhh~ then sepupu dia tanya lepas ni nk pegi mana, nisa cakap lah nak pegi sungai sbb nisa dgn asher dh rancang nk lepak dkat sungai. uhum, kami pun pegi sungai. sepupu dia ikut pakwe dia pegi jenjalan,nisa dengan asher. heee^^ then, masa sampai dkat sungai tu, nisa tak lepak pun dgn asher. sbb kat depan sungai tu ada rumah org, dh lah org tu alim. nanti ape pulak dieorang cakap, nisa pun cari idea nk pergi mana sbb macam tak sedap je kat sungai tu. suddenly........nysa, kawan sekampung nisa jerit macam ni " haa, aku tahu nak pegi mana. jom pegi lepak kat pasir tembakang " lebih kurang macam tu ah. then aku bantah, aku cakap " sesenang kau je nak pegi sana, dah tu kalau nak pegi nak naik apa? naik bot ke? dah lah motor ada sebuah je ". kiteorang pun gelak. hahaha, tetibe kawan lelaki nisa keluar dari rumah berdekatan kat situ. nisa nampak dia naik motor, then nisa panggil dia suruh hantar asher pegi pasir tembakang. dia setuju! hip hip horay! then, kiteorang pun sampai sana. kawan nisa tu cabut lari. sial ah-,- huh, nisa just ckp mcm tu je dgn asher. tak mesra lgi masa tu. muka asher nampak mcm bosan sgt masa tu ==' nisa pun cadang nk pegi belakang masjid, lepak ramai2 kat sana. then, kiteorang pun mengelabah entah pape. sbb takde orang nk bonceng asher, ala yela motor just ada satu. tanpa fikir ape2, nisa suruh bonceng tiga orang. hahaha, nysa yg bawak. nisa duk kat tgah2, asher kat blkg. masa tu, perghhhh! memang malu gila siot beb~ habis semua orang tengok, mana tak malu? kan? tapi takpe, tahan jelahhh. then, nk sampai dkat masjid tu tetibe abg nysa call. dia suruh nysa balik rumah. nysa pun tinggal kiteorang berdua, katanya suruh ajak aliya. ergh-.- nisa pun call lah aliya suruh datang. dia pun datang, kiteorang pun jalan kaki ke masjid, eleh dekat je tapi letih jugakk ;( herher, sampai sana, nysa text. " kau ada kat mana? ". nisa pun reply " kat blkg masjid ni. datang ah sini woi-,- " then nysa pun datang. nisa suruh dia snap gambar nisa dengan asher. auch! how sweet<3 lepas tu, kat sana takda tempat nk duduk. nysa pun bagi cadangan nak lepak dekat playground sch rendah manir. kiteorang pun apa lagi, pegi lah kat playground tu. ehee, sampai kat sana, kiteorang photoshoot habis habisan pakai dslr yg asher bwak. kihkih x) aku rasa dalam kamera tu penuh dgn gambar aku jee. ahaa, kat sana aku dgn asher habis sweet :3 memang sweet gila, klau korang tengok konfirm cair mcm aiskrim xP okay laaaa, tu je yg dpt nisa cerita. dah lenguh tgan ni duk tapi dari tadi, dah lah panjang ;( korang nk tgok gambar tak? Haa, jom<3







Dear mohd asheraf :) terima kasih sebab jadi milik saya, terima kasih sebab hadir dalam hidup saya., terima kasih kerana awak telah menyinari hidup saya, terima kasih kerana mengambil berat tentang saya, terima kasih setia dengan saya, terima kasih buat saya gembira terima kasih untuk semuanya.Saya harap kenanangan kita yang lepas lepas tak akan awak lupakan, begitu juga dengan saya :') saya akan pahatkan kenangan kita dalam hati saya. Terima kasih once again. Sumpah, saya sayang dan mencintai awak. Saya nak awak jadi yang halal untuk saya. I hope it will be come true oneday. InsyaALLAH, amin <3


0 comment[s] | back to top